Výberové konanie - vedúci kancelárie rektora TnUAD
Zverejnené dňa: 16.01.2013Rektor
Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne vypisuje v súlade so zákonom č.131/2002 Z.z. o vysokých školách a zákonom č.552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme
výberové konanie na obsadenie pracovného miesta:
vedúci kancelárie rektora TnUAD
Vedúci kancelárie rektora je vedúcim zamestnancom verejnej vysokej školy, ktorého náplňou je najmä organizovanie práce štatutárneho orgánu a príprava materiálov na zásadné akty rozhodovania štatutárneho orgánu. Je priamo podriadený rektorovi verejnej vysokej školy.
Požiadavky:
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa,
- odborná prax v danej oblasti na vysokej škole alebo v porovnateľnej inštitúcii minimálne 5 rokov,
- znalosť platnej legislatívy pre oblasť vysokého školstva,
- aktívna znalosť jedného cudzieho jazyka ( znalosť anglického jazyka je podmienkou),
- spoľahlivosť, občianska a morálna bezúhonnosť,
- manažérske, organizačné a komunikačné schopnosti,
- znalosť spoločenskej etiky,
- samostatnosť, tvorivosť a zodpovednosť.
Zoznam požadovaných dokladov:
- štrukturovaný profesijný životopis,
- overené kópie dokladov o vzdelaní,
- v prípade úspešného absolvovania výberového konania je nutné predložiť výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
Prihlášku s požadovanými dokladmi zasielajte do 28.1.2013 s označením obálky „výberové konanie“ na adresu: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Oddelenie personalistiky a miezd, Študentská 2, 91150 Trenčín.
Termín a miesto výberového konania bude písomne oznámené prihláseným uchádzačom v stanovenom termíne v zmysle platných predpisov.
V Trenčíne dňa 16.1.2013
doc. Ing. Jozef Habánik, PhD.
poverený výkonom funkcie rektora