Facebook Youtube Instagram
TnUAD
 

Slávnostné otvorenie Akademického roka 2017/2018

Rektor Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne doc. Ing. Jozef Habánik, PhD. pozýva členov akademickej obce na Slávnostné otvorenie Akademického roka 2017/2018.

Slávnostné otvorenie Akademického roka 2017/2018

Módny návrhár 2017

Vo štvrtok 14. septembra sa v Ružomberku uskutočnil v poradí už šiesty ročník medzinárodnej súťaže Módny návrhár. Podujatie bolo realizované pod záštitou ministra kultúry Mareka Maďariča, rektora Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozefa Habánika a predsedu Žilinského samosprávneho kraja Juraja Blanára, s podporou Žilinského samosprávneho kraja. Organizátorom súťaže Módny návrhár bola spoločnosť DIZAJN, n.o. na čele s prof. Ing. Pavlom Lizákom, PhD. Prehliadku moderovala Janka Hospodárová a vystupovali Daniel Hůlka a Kamila Nývltová.

Podobne ako v minulosti, aj tento rok bola odovzdaná cena rektora Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozefa Habánika, a to študentke Valérii Kršiakovej zo Strednej umeleckej školy Trenčín. Rektor ocenil...

Módny návrhár 2017

Pripomenuli sme si 73. výročie Slovenského národného povstania

Pri Pamätníku umučených obetí sa na Brezine 28. augusta 2017 uskutočnilo spomienkové stretnutie pri príležitosti 73. výročia Slovenského národného povstania. Okrem žijúcich priamych účastníkov SNP a protifašistického odboja sa podujatia zúčastnili aj delegácie krajskej a miestnej samosprávy, Ozbrojených síl SR, členovia Slovenského zväzu protifašistických bojovníkov a Jednoty dôchodcov na Slovensku.

Položením venca na hroby padlých vojakov si pamiatku uctil aj rektor Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozef Habánik. Spomienkovej slávnosti sa zúčastnil aj predseda Trenčianskeho samosprávneho kraja Jaroslav Baška a primátor mesta Trenčín Richard Rybníček.

Pripomenuli sme si 73. výročie Slovenského národného povstania

Tohtoročná Trenčianska detská univerzita v Trenčíne bude iná

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne organizuje každoročne niekoľkodňové podujatie pre deti a žiakov pod názvom Trenčianska detská univerzita. Do programu sa zapájajú nielen jednotlivé fakulty a výskumné pracoviská, ale aj rôzne osobnosti regiónu a športovci. Aj preto sa v posledných rokoch teší veľkej popularite u detí i rodičov.

Kapacity obľúbenej trenčianskej detskej univerzity, ktorú organizuje Trenčianska univerzita počas letných prázdnin už niekoľko rokov,  sú tento rok obmedzené. Dostať sa na ňu stihlo len 40 najrýchlejších, a to z dôvodu špeciálneho programu. 

V tomto roku tak univerzita urobila výnimku a kapacitu znížila na 40 účastníkov. Na druhej strane zvýšila vekovú kategóriu na 10 až 14 rokov. Dôvodom je náročnejšie organizačné...

Tohtoročná Trenčianska detská univerzita v Trenčíne bude iná

Významná spolupráca s čínskou spoločnosťou

Ďalšia významná spolupráca sa črtá po dnešnom stretnutí rektora Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozefa Habánika so zástupcom čínskej spoločnosti  Dahua Technology, Damonom Hu, ktorý je obchodný manažér pre strednú Európu. Spoločnosť je svetový líder v oblasti „security and surveillance“. Pôsobí v 160 krajinách sveta s viac ako 11tis. zamestnancami (z toho 6000 R&D inžinierov). Medzi ich najznámejšie produkty patria kamery so systémom rozoznávania tváre, predmetov a ŠPZ áut. Ďalej sú to rôzne riešenia pre inteligentné mestá a budovy, priemyselné drony, cloudové úložiska v EÚ, video vrátniky na odtlačky prstov, LCD/LED monitory, video steny, systémy pre ochranu štátnych hraníc alebo inteligentné policajné autá. Najnovšie sa zaoberajú výskumom v...

Významná spolupráca s čínskou spoločnosťou

Human resources and personnel management - Bakalár (Bc.) - part-time

Admission Requirements:

Obtain full secondary education or full secondary vocational education and successful admission process.

The conditions for foreign students are identical to the conditions of Slovak students.

Applicants undergo the admission procedure. The best applicants will be admitted to study according to the results of the admission procedure. The results of the admission procedure are found as the sum of the points obtained for the average result at the secondary school and the points for the individual type of secondary school. The average result at secondary school is calculated as the arithmetic mean of the grades at the end of the 1st to 3rd year of study.

Information about the Programme of Study:

The graduates of the Ist stage of Human Resources and Personnel Management study program can competently carry out HR activities in manufacturing enterprises and organizations, they can ensure the fulfilment of their staff and payroll agenda. Acquired knowledge enable them to independently create and implement projects and propose troubleshooting of problems related to providing organizations with required work force.

Studying in the first stage of the Human Resources and Personnel Management allows a graduate to gain theoretical knowledge and insights on: 

  • political, social and economic settings related to the reproduction and development of human resources;
  • economy and society development regularities, trends in the development of the organizations,  the approaches in contemporary management, on procedures and techniques related to the management of people in state-owned, public-administrative and production organizations;
  • social, economic and humanitarian aspects of reproduction, education and workforce development in society and in organizations;
  • regularities of education and the development of a particular personality, his/her ability to learn, to work creatively and communicate with other people;
  • psychology and sociology of human behaviour in social groups and work teams,;
  • personnel work, economy management, social psychology, economics, computer science and theory of organization.

The first stage of the Human Resources and Personnel Management study program provides practical experience of the personnel-management activities in organizations, the behaviour of the people working in teams, in organizations and in the labour market. Graduates of the study program obtains the following practical skills and abilities:

  • ability to analyse and evaluate the status, trends and problems in occupational relations and personnel work;
  • to obtain and evaluate information on the situation and trends in the labour market;
  • to create and implement programs and policies of personnel management in organizations;
  • to solve individual and group problems and conflicts related to personnel work and occupational relations;
  • to understand the external factors which influence the development of the workforce in organizations (the development of the population, labour market, social development, legislative aspects of occupational relations);
  • to ensure implementation of personnel payroll agenda in the organization.

Graduates of the first stage of the Human Resources and Personnel Management study program are  capable of:

  • keeping  in touch with the latest trends in the economics of knowledge and management;
  • evaluating the expertise and skills of people, organizing, motivating, and rewarding their work,
  • exploring the interests, desires and wishes of people and exerting care about them,
  • obtaining, selecting and placing workers according to an organization’s needs;
  • communication and relationships between people in the organization,
  • elaborating plans for job creation, training and staff development,
  • following professional ethics and legal standards at work.

Graduates of the first stage of the Human Resources and Personnel Management study program can be employed at: 

  • Recruitment agencies, educational, counselling and social organizations of state and local governments,
  • non-profit organizations (civil associations, foundations, funds, chambers of professional, charitable and religious organizations);

units involved in personnel and human resources development within production, state, public and non-profit organizations.




C o u r s e
Hours per week1styearNumber of credits  
1stsemester2ndsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
1General Economics Theory2/2/0 5
2Mathematics I.2/2/0 5
4Introduction to Study2/0/0 4
6Philosophy2/0/0 4
7English I.0/0/2 3
8Microeconomics 2/2/05
5Information Science2/0/2 4
11Sociology 2/2/04
12Mathematics II. 2/2/04
14English II. 0/0/23
Optional courses (PV)
1German0/0/2 2
2Russian0/0/2 2
3Spanish0/0/2 2
4Italian Language0/0/2 2
5German 0/0/22
6Russian 0/0/22
7Spanish 0/0/22
8Italian Language 0/0/22
Elective courses(V)
1Practical Exercise in Mathematics0/0/2 1
3Practical Exercise in Mathematics 0/0/21



C o u r s e
Hours per week2ndyearNumber of credits  
3rdsemester4thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
3Fundamentals of Law2/0/0 4
9Psychology 2/1/04
10Corporate Economy 2/2/05
13Management 2/2/04
15Macroeconomics 2/2/05
16Accounting I. 2/2/04
17Social Psychology 2/1/04
18Social Policy Making 2/2/04
19Statistics 2/2/05
Optional courses (PV)
9Taxes and Tax System2/0/0 3
11International management2/0/0 3
12English III.0/0/2 3
13Demography 2/1/03
10Economic History 2/0/03
16English IV. 0/0/23
Elective courses(V)
5German0/0/2 3
6Russian0/0/2 3
7Spanish0/0/2 3
8Italian Language0/0/2 3
9Logic1/1/0 3
12Practical Exercise in Mathematics0/0/2 1
14German 0/0/23
15Russian 0/0/23
16Spanish 0/0/23
17Italian Language 0/0/23
19Logistics 0/0/23
20Practical Exercise in Mathematics 0/0/21
18Creation and Protection of Environment 2/0/03



C o u r s e
Hours per week3rdyearNumber of credits  
5thsemester6thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
20Corporate Finances 2/2/05
21Theory of Organisation 2/2/04
27Social Security 2/2/0 4
24Accounting II. 2/2/04
22Labour Market and Employment Policy 2/2/05
23Labour Law 2/2/04
28Marketing 2/2/04
30Theory and Practice of Public Administration 2/0/03
Optional courses (PV)
14Safety at Work2/0/0 3
15Economic Statistics0/2/0 3
22Communication and Presentation in PM 0/0/23
19Fundamentals of Law in the EU 2/0/03
Elective courses(V)
5German0/0/2 3
6Russian0/0/2 3
7Spanish0/0/2 3
8Italian Language0/0/2 3
10Theory of Economics in English0/2/0 3
11Social Policy in German0/2/0 3
14German 0/0/23
15Russian 0/0/23
16Spanish 0/0/23
17Italian Language 0/0/23
25Lifelong Education Management 2/0/0 3
28Quality of Life   2/0/03



C o u r s e
Hours per week4thyearNumber of credits  
7thsemester8thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
25Personnel Management I2/2/0 5
26Personal and Payroll I0/2/0 4
29Bachelor Seminar + Bachelor Thesis4 2
31Personnel Management II 2/0/04
32Personal and Payroll II 0/2/04
33Bachelor Thesis 0/0/214
Optional courses (PV)
17Reward Systems2/0/0 3
18Social Work2/0/0 3
20Marketing in English0/2/0 3
21Ethics and Morality in Personnel Management 2/0/03
23Psychology of Health 2/0/03
Elective courses(V)
22Personnel Management in German0/2/0 3
23Communication and Presentation in English0/0/2 3
24Prices and Price Policies 2/0/03
26Crisis Management 2/0/03
27International Economic Relations in English 2/0/03
State examination courses
 Defence of Final Thesis  5
 Personnel Science  2
 Microeconomics and Macroeconomics  2

AIS E-learning Webmail Kontakty Strava Knižnica