Facebook Youtube Instagram
  • Veľtrh Gaudeamus v Brne

    Veľtrh Gaudeamus v Brne

    Trenčianska univerzita sa aj tento rok pripojila k viac než 300 univerzitám, vysokým školám i ďalším vzdelávacím inštitúciám z Českej republiky a ďalších 17 krajín sveta a prezentuje štúdium na veľtrhu v Brne. Gaudeamus Brno je najväčší veľtrh pomaturitného vzdelávania v Česku. Veľtrh každý rok navštívi až 28 000 návštevníkov, ktorí aktívne hľadajú ďalšie štúdium po maturite.  Veľtrh poskytuje kompletný prehľad o štúdiu a uchádzači mohli navštíviť aj náš stánok a dozvedieť sa o študijných programoch či študentskom živote na Trenčianskej univerzite.  Informácie o školách mohli záujemcovia získať na prednáškach, kde sa dozvedeli všetko o štúdiu, fakultách, odboroch, vybavení školy i aktivitách, ktoré ponúkajú. S výberov vhodnej školy pomáhali poradcovia a k dispozícii bolo aj kariérne poradenstvo. 

  • Trenčianska univerzita na veľtrhu štúdia a kariéry

    Trenčianska univerzita na veľtrhu štúdia a kariéry

    Minulý týždeň v dňoch 9. – 11. októbra 2018 študenti z našej univerzity prezentovali štúdium na Trenčianskej univerzite na najväčšom medzinárodnom veľtrhu štúdia a kariéry AKADÉMIA & VAPAC. Veľtrh sa uskutočňuje pod záštitou  podpredsedu Európskej komisie, ministra školstva, vedy, výskumu a športu SR a prezidenta Slovenskej rektorskej konferencie. Uchádzači sa mohli dozvedieť informácie o bakalárskych,  magisterských alebo inžinierskych programoch, výmenných programoch, jazykových kurzoch, kurzoch ďalšieho vzdelávania či poradenských službách. Popri výmene informácií od vystavovateľov, organizátor pripravil pre návštevníkov i mnoho ďalších zaujímavých stretnutí, súťaží, ankiet, seminárov, poradenskú činnosť zabezpečovanú psychológmi a odbornými pracovníkmi z oblasti vzdelávania a ľudských zdrojov alebo diskusné fórum. Aktivity pri ktorých naši študenti predstavujú štúdium a zdieľajú informácie o univerzite novým potenciálnym študentom podporuje aj rektor Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozef Habánik.

  • Trenčianska univerzita získala cenu za inováciu roka

    Trenčianska univerzita získala cenu za inováciu roka

    Ďalší vedecko-výskumný tím Trenčianskej univerzity zaznamenal úspech, tentokrát na Slovensku. Po minuloročnom medzinárodnom úspechu, keď univerzita získala projekt v oblasti excelentného výskumu v programe Horizont 2020, prichádza ocenenie trenčianskych vedcov aj u nás na Slovensku za transfer výskumu do praxe a inováciu roka 2018. Centrum vedecko technických informácií SR vyhlásilo aj tento rok súťaž „Cena za transfer technológií na Slovensku 2018". Táto  súťaž hodnotí výsledky vedecko-výskumnej práce vedeckých tímov slovenských univerzít,  rezortných výskumných ústavov a SAV. Odborná porota udeľuje cenu v 3 kategóriách: inovácia, inovátor/inovátorka a pracovisko transferu technológií. Toto významné domáce ocenenie tento rok získal tím vedcov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, pod vedením dekanky Fakulty priemyselných technológií, prof. Ing. Dariny Ondrušovej, PhD. Prof. Ondrušová spolu s kolegami, prof. Ing. Marianou Pajtášovou, PhD. a doktorandom  Ing. Ivanom Labajom, vytvorili  pre gumárenský priemysel špeciálnu elastomérnu zmes na báze prírodného kaučuku, v ktorej sú sadze nahradené alternatívnym plnivom z vedľajšieho produktu v energetike. Ide...

  • Univerzita na veľtrhu Gaudeamus Nitra 2018

    Univerzita na veľtrhu Gaudeamus Nitra 2018

    Deň po otvorení nového akademického roka predstavili naši študenti Trenčiansku univerzitu na šiestom ročníku Európskeho veľtrhu pomaturitného a celoživotného vzdelávania Gaudeamus Nitra 26. – 27. 9. 2018. Veľtrh je prevažne určený pre stredoškolákov, ktorí hľadajú ďalšie štúdium po maturite. Získavajú tu prehľad o ponuke štúdia na Slovensku, Česku i v celej Európskej únii. Aj tento rok komunikovali so zástupcami škôl, študentmi a absolventmi. Mohli navštíviť prednášky škôl, či otestovať a zistiť na aké odbory majú predpoklady. Pripravené bolo aj kariérové poradenstvo, kde sa mohli dozvedieť, ako sa po škole uplatnia alebo akým smerom sa vydať v budúcej kariére. Študenti z našej univerzity sa podelili o svoje skúsenosti zo štúdia, mimoškolských aktivít, či študentského života. Možnosti štúdia a informácie čo univerzita ponúka prezentovali aj v rámci sprievodného programu. Rektora Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozefa Habánika teší veľký záujem zo strany uchádzačov o takéto podujatia. Tento rok sme predstavili vynovený dizajn stánku, ale aj nové študijné odbory.   Najbližšie nás čakajú výstavy v Bratislave, Brne, Helsinkách, Kyjeve, Astane či Košiciach.

  • Slávnostné otvorenie akademického roka 2018/2019 na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne

    Slávnostné otvorenie akademického roka 2018/2019 na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne

    Opäť po roku dňa 24. septembra 2018 rektor Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne Jozef Habánik slávnostne zaháji nový akademický rok, tradične v aule univerzity so začiatkom o 10:00 hod. Trenčianska univerzita v posledných rokoch prešla obrovskými pozitívnymi zmenami a rozvojom vedecko-technickej infraštruktúry, čo vytvára nový potenciál pre špičkové štúdium, vedu, výskum a  prostredie, ktoré má motivovať študentov. Ak niekto uvažuje o vysokoškolskom štúdiu, mal by sa zamerať na odbor, ktorý mu neskôr umožní vyberať si z pracovných ponúk tie najlepšie a vybrať si takú školu, ktorá je prepojená s praxou a veľmi rýchlo študenta uvedie do reality. Naša univerzita preto neustále rozvíja a rozširuje spoluprácu s firmami a podnikmi. Situácia na trhu práce ukazuje aj naďalej trend technických, ekonomických a zdravotníckych smerov, čo sú odbory, ktoré je možné u nás študovať. Podľa prieskumov patria naši absolventi k tým žiadaným a vzhľadom na vysokú koncentráciu strojárskeho, automobilového, ale aj sklárskeho priemyslu nachádzajú okamžité uplatnenie aj priamo v regióne. V súlade s modernými trendmi vo vysokoškolskom vzdelávaní pribudla na našej univerzite možnosť cudzojazyčného štúdia vo vybraných...

Трудовые ресурсы и управление персоналом - Bakalár (Bc.) - part-time

Требования к поступающим:

Среднее образование или среднее профессиональное образование, а также успешно пройденные вступительные испытания.

Условия поступления иностранных студентов аналогичны условиям поступления словацких студентов.

Все поступающие обязаны пройти вступительные испытания. Поступающие, имеющие лучшие результаты, будут зачислены в учебное заведение по результатам вступительных испытаний. Результаты вступительных испытаний представляют собой среднюю сумму баллов, набранных по завершении средней школы, и баллов отдельного типа средней школы. Средним баллом при завершении средней школы является среднее арифметическое значение оценок, полученных в конце 1-3 годов обучения.

Информация об учебной программе:

Выпускники, обучавшиеся по программе уровня I «Трудовые ресурсы и управление персоналом», смогут квалифицированно выполнять задачи специалистов по трудовым ресурсам на производственных предприятиях и организациях, а также смогут обеспечить контроль за исполнением программы действий работников и платежной ведомости. Приобретенные знания позволят им независимо создавать и внедрять проекты, а также предлагать способы решения проблем, связанных с обеспечением организаций необходимым количеством трудовых ресурсов.

По завершении первого уровня программы обучения «Трудовые ресурсы и управление персоналом» выпускники будут иметь теоретические знания и информацию по следующим аспектам: 

  • политические, социальные и экономические параметры, связанные с производством и развитием трудовых ресурсов;
  • порядки экономического и социального развития, тенденции развития организаций, подходы в современном управлении, процедуры и приемы управления персоналом в государственных, общественно-административных и производственных организациях;
  • социальные, экономические и гуманитарные аспекты воспроизводства, образования и подготовки трудовых ресурсов в обществе и в организациях;
  • порядки образования и развития отдельного лица, его/ее способности к обучению, творческому подходу в работе и коммуникации с другими людьми;
  • психология и социология человеческого поведения в социальных и рабочих группах;
  • кадровая работа, управление экономикой, социальная психология, экономика, вычислительная техника и теория организации.

Выпускники, обучавшиеся по программе первого уровня «Трудовые ресурсы и управление персоналом», получат практический опыт управления персоналом в организациях, узнают о характере поведения людей в рабочих группах, в организациях и на рынке труда. Выпускники, обучавшиеся по данной программе, также получат следующие практические навыки и способности:

  • способность анализировать и оценивать состояние, тенденции и проблемы профессиональных взаимоотношений и кадровой работы;
  • получать и оценивать информацию о ситуации и тенденциях на рынке труда;
  • создавать и внедрять программы и методики управления персоналом в организациях;
  • решать индивидуальные и групповые проблемы и конфликты, связанные с профессиональными взаимоотношениями и кадровой работой;
  • распознавать внешние факторы, которые влияют на развитие трудовых ресурсов организации (рост численности населения, рынок труда, социальное развитие, законодательные аспекты профессиональных взаимоотношений);
  • внедрять персональные планы платежной ведомости в организации.

Выпускники, обучавшиеся по программе первого уровня «Трудовые ресурсы и управление персоналом», смогут:

  • отслеживать последние тенденции в сфере экономики и управления;
  • оценивать опыт и навыки людей, организовывая, мотивируя и поощряя их работу;
  • анализировать интересы, ожидания и желания людей, а также проявлять заботу о них;
  • нанимать, подбирать и назначать работников согласно требованиям организации;
  • поддерживать общение и отношения между людьми в организации;
  • разрабатывать планы по созданию рабочих мест, обучению и развитию персонала;
  • придерживаться профессиональной этики и правовых норм в работе.

Выпускники, обучавшиеся по программе первого уровня «Трудовые ресурсы и управление персоналом», смогут получить работу в: 

  • рекрутинговых агентствах, образовательных, консультационных и социальных организациях федеральных и региональных органов государственной власти;
  • некоммерческих организациях (общественных организациях, благотворительных и прочих фондах, профессиональных организациях, благотворительных и религиозных организациях);
  • подразделениях, принимающих участие в развитии персонала и трудовых ресурсов в производственных, государственных, общественных и некоммерческих организациях.



C o u r s e
Hours per week1styearNumber of credits  
1stsemester2ndsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
1General Economics Theory2/2/0 5
2Mathematics I.2/2/0 5
4Introduction to Study2/0/0 4
6Philosophy2/0/0 4
7English I.0/0/2 3
8Microeconomics 2/2/05
5Information Science2/0/2 4
11Sociology 2/2/04
12Mathematics II. 2/2/04
14English II. 0/0/23
Optional courses (PV)
1German0/0/2 2
2Russian0/0/2 2
3Spanish0/0/2 2
4Italian Language0/0/2 2
5German 0/0/22
6Russian 0/0/22
7Spanish 0/0/22
8Italian Language 0/0/22
Elective courses(V)
1Practical Exercise in Mathematics0/0/2 1
3Practical Exercise in Mathematics 0/0/21



C o u r s e
Hours per week2ndyearNumber of credits  
3rdsemester4thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
3Fundamentals of Law2/0/0 4
9Psychology 2/1/04
10Corporate Economy 2/2/05
13Management 2/2/04
15Macroeconomics 2/2/05
16Accounting I. 2/2/04
17Social Psychology 2/1/04
18Social Policy Making 2/2/04
19Statistics 2/2/05
Optional courses (PV)
9Taxes and Tax System2/0/0 3
11International management2/0/0 3
12English III.0/0/2 3
13Demography 2/1/03
10Economic History 2/0/03
16English IV. 0/0/23
Elective courses(V)
5German0/0/2 3
6Russian0/0/2 3
7Spanish0/0/2 3
8Italian Language0/0/2 3
9Logic1/1/0 3
12Practical Exercise in Mathematics0/0/2 1
14German 0/0/23
15Russian 0/0/23
16Spanish 0/0/23
17Italian Language 0/0/23
19Logistics 0/0/23
20Practical Exercise in Mathematics 0/0/21
18Creation and Protection of Environment 2/0/03



C o u r s e
Hours per week3rdyearNumber of credits  
5thsemester6thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
20Corporate Finances 2/2/05
21Theory of Organisation 2/2/04
27Social Security 2/2/0 4
24Accounting II. 2/2/04
22Labour Market and Employment Policy 2/2/05
23Labour Law 2/2/04
28Marketing 2/2/04
30Theory and Practice of Public Administration 2/0/03
Optional courses (PV)
14Safety at Work2/0/0 3
15Economic Statistics0/2/0 3
22Communication and Presentation in PM 0/0/23
19Fundamentals of Law in the EU 2/0/03
Elective courses(V)
5German0/0/2 3
6Russian0/0/2 3
7Spanish0/0/2 3
8Italian Language0/0/2 3
10Theory of Economics in English0/2/0 3
11Social Policy in German0/2/0 3
14German 0/0/23
15Russian 0/0/23
16Spanish 0/0/23
17Italian Language 0/0/23
25Lifelong Education Management 2/0/0 3
28Quality of Life   2/0/03



C o u r s e
Hours per week4thyearNumber of credits  
7thsemester8thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
25Personnel Management I2/2/0 5
26Personal and Payroll I0/2/0 4
29Bachelor Seminar + Bachelor Thesis4 2
31Personnel Management II 2/0/04
32Personal and Payroll II 0/2/04
33Bachelor Thesis 0/0/214
Optional courses (PV)
17Reward Systems2/0/0 3
18Social Work2/0/0 3
20Marketing in English0/2/0 3
21Ethics and Morality in Personnel Management 2/0/03
23Psychology of Health 2/0/03
Elective courses(V)
22Personnel Management in German0/2/0 3
23Communication and Presentation in English0/0/2 3
24Prices and Price Policies 2/0/03
26Crisis Management 2/0/03
27International Economic Relations in English 2/0/03
State examination courses
 Defence of Final Thesis  5
 Personnel Science  2
 Microeconomics and Macroeconomics  2

AIS E-learning Webmail Kontakty Strava Knižnica