Výberové konanie - vedúci oddelenia správy majetku
Rektor
Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Študentská 2, 911 50 Trenčín
v súlade so zákonom č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách, zákonom č. 552/2003 o výkone práce vo verejnom záujme a v súlade so zásadami výberového konania TnUAD, vypisuje výberové konanie na obsadenie funkcie
vedúci oddelenia správy majetku
POŽADUJEME:
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa technického zamerania,
- odborná prax min. 5 rokov:
- v riadiacej funkcii
- v oblasti nakladania s hmotným, nehmotným majetkom alebo podobnou prácou s priamou zodpovednosťou za použitie finančných zdrojov na obstaranie hmotného a nehmotného majetku a jeho ďalšie použitie,
- vo verejnom obstarávaní, uzatváraním a plnením zmluvných vzťahov,
- v oblasti registratúry, archívu a hospodárskej korešpondencie
- znalosť platnej legislatívy v danej oblasti riadenia vo verejno–právnej inštitúcii a v oblasti pracovno–právnych vzťahov,
- bezúhonnosť,
- schopnosť vysokého pracovného nasadenia,
- manažérske, organizačné a komunikačné schopnosti,
- technické a analytické myslenie, koncepčné riešenie problémov,
- samostatnosť, tvorivosť, zodpovednosť,
- aktívna znalosť anglického jazyka,
- Microsoft Excel a Microsoft Word – pokročilý,
- vodičský preukaz sk. B.
Prihlášky spolu so štruktúrovaným životopisom a dokladmi o požadovanom vzdelaní zasielajte na adresu: Oddelenie personalistiky a miezd TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín, s označením „výberové konanie“ v termíne do 20. 05. 2013 do 15.00 hodiny. Prihlášky doručené po tomto termíne nebudú akceptované. Záujemcom, ktorí nebudú spĺňať všetky požiadavky, budú prihlášky obratom vrátené.
V Trenčíne dňa 03. 05. 2013
doc. Ing. Jozef Habánik, PhD.
poverený výkonom funkcie rektora