Výberové konanie - riaditeľ Univerzitnej knižnice
Rektor
Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Študentská 2, 911 50 Trenčín
v súlade so zákonom č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách, zákonom č. 552/2003 o výkone práce vo verejnom záujme a v súlade so zásadami výberového konania TnUAD, vypisuje výberové konanie na obsadenie funkcie
- 1 pracovné miesto riaditeľ Univerzitnej knižnice Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne
POŽADUJEME:
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odbore vedecké informácie a knihovníctvo alebo knižničná a informačná veda, resp. knižničné a informačné štúdiá
- odborná prax v oblasti knihovníctva min. 10 rokov;
- bezúhonnosť;
- schopnosť vysokého pracovného nasadenia;
- manažérske, riadiace, organizačné a komunikačné schopnosti;
- samostatnosť, tvorivosť, zodpovednosť, tímovosť;
- aktívna znalosť anglického jazyka;
- znalosť práce s PC (MS Office), znalosť knižnično-informačných systémov – pokročilý;
- prax v pôsobení na akademickej pôde vítaná, skúsenosti s prácou v akademickej knižnici.
Zoznam požadovaných dokladov:
- štruktúrovaný profesijný životopis;
- overené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní;
- v prípade úspešného absolvovania výberového konania je nutné predložiť výpis z registra trestov (nie starší ako tri mesiace).
Termín a miesto výberového konania bude písomne oznámené prihláseným uchádzačom v stanovenom termíne v zmysle platných predpisov. Záujemcom, ktorí nebudú spĺňať všetky požiadavky, budú prihlášky obratom vrátené. Prihlášky, ktoré budú doručené po stanovenom termíne, nebudú akceptované.
Uvedené materiály zasielajte do 12.11.2021 na adresu:
Oddelenie personalistiky a miezd TnUAD
Študentská 2
911 50 Trenčín
s označením „výberové konanie“.
doc. Ing. Jozef Habánik, PhD.
rektor TnUAD