Facebook
Youtube
 

Trenčianska univerzita slávi svoje dvadsiate narodeniny

Hoci sa okrúhly dvadsiaty akademický rok na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne oficiálne začal už 26. septembra 2016, samotné oslavy dvadsiateho výročia založenia univerzity sa konajú až v týchto dňoch.

Trenčianska univerzita  patrí medzi najmladšie slovenské univerzity. Do roku 1997 bol Trenčiansky kraj jediným, ktorý nemal na svojom území vysokú školu a to aj napriek vysokej koncentrácii priemyslu, rozsiahlej výskumnej a vývojovej základni. Pre ďalší sociálny a ekonomický rozvoj kraja, prílev zahraničných investícií a potreby sofistikovanej pracovnej sily bol vznik a zriadenie univerzity nevyhnutným predpokladom. Aj preto v nadväznosti na začatý proces prípravy vzniku univerzity schválila dňa 15. februára 1997 Akreditačná komisia, ako poradný orgán...

Trenčianska univerzita slávi svoje dvadsiate narodeniny

Naši študenti nás reprezentovali na futbalovom turnaji univerzít SR

Futbalové mužstvo Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne nás dňa 9. mája 2017 úspešne reprezentovalo na 6. ročníku futbalového turnaja univerzít SR o Pohár rektora UCM v Trnave. Turnaja sa v tomto ročníku zúčastnilo 14 univerzitných tímov. Hráči nášho tímu, ktorí boli vybraní počas celouniverzitného turnaja TnUAD, si v nových univerzitných dresoch zmerali sily celkovo v troch zápasoch, z ktorých dva vyhrali. Náš tím, tvorený študentmi Fakulty zdravotníctva, Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov a Katedry politológie tak obsadil 6. miesto. Gratulujeme!

Naši študenti nás reprezentovali na futbalovom turnaji univerzít SR

Prezident dnes vymenoval rektora Trenčianskej univerzity

Prezident Slovenskej republiky Andrej Kiska dnes 03. mája, na návrh Akademického senátu Trenčianskej univerzity a Ministra školstva, vedy, výskumu a športu SR Petra Plavčana, slávnostne vymenoval Jozefa Habánika do funkcie rektora Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Jozef Habánik je rektorom od mája 2013 a dnešným dňom tak nastupuje oficiálne do svojho druhého štvorročného funkčného obdobia.

Vo voľbách 8. februára o tom v tajnej voľbe jednomyseľne rozhodol Akademický senát univerzity. Členovia zamestnaneckej a študentskej časti akademickej obce predložili celkovo 25 návrhov kandidáta na rektora. Vo všetkých prípadoch bol navrhnutý súčasný rektor Jozef Habánik. Z 21 prítomných členov Akademického senátu Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka...

Prezident dnes vymenoval rektora Trenčianskej univerzity

Slávnostné otvorenie Technologického centra v Trenčíne

Dňa 27. apríla sa rektor Trenčianskej univerzity Jozef Habánik zúčastnil slávnostného otvorenia testovacieho laboratória v Technologickom centre v Trenčíne. Svetový dodávateľ automobilových interiérov Yanfeng Automotive Interiors oficiálne spustil do prevádzky jedno z najväčších testovacích centier v rámci slovenského automobilového odvetvia. Testovacie laboratórium vzniklo v rámci rozsiahlej rekonštrukcie spoločnosti, ktorou rozšírili  moderné technické centrum na výskum a vývoj. Centrum sa má primárne využívať na interné testovanie, ale v budúcnosti plánujú poskytovať služby laboratória aj iným firmám. Spoločnosť YFAI v Trenčíne momentálne zamestnáva viac ako 140 zamestnancov, ktorí navrhujú a vyvíjajú interiér automobilov (dverné panely, prístrojové dosky a podlahové...

Slávnostné otvorenie Technologického centra v Trenčíne

Memorandum o založení slovensko-bieloruského Konzorcia

V Bratislave v historickej budove Národnej rady Slovenskej republiky dňa 27. apríla 2017 za účasti predsedu vlády SR Roberta Fica, štátneho tajomníka Ministerstva hospodárstva SR Rastislava Chovanca, predsedu Bieloruskej obchodnej a priemyselnej komory Vladimíra Ulachoviča a premiéra Bieloruskej republiky Andreja Kobjakova, bolo slávnostne podpísané Memorandum o založení konzorcia medzi Trenčianskou univerzitou Alexandra Dubčeka v Trenčíne (Fakulta priemyselných technológií), Bieloruskou štátnou technologickou univerzitou, spoločnosťami SV Engineering, s.r.o. a Dupres Consulting, s.r.o.

Účastníci Memoranda založili slovensko-bieloruské Konzorcium vzájomnej súčinnosti vedeckých, vzdelávacích a výrobných aktivít v oblasti vedecko-technickej a vzdelávacej spolupráce....

Memorandum o založení slovensko-bieloruského Konzorcia

16493 - Human resources and personnel management - Bakalár (Bc.) - part-time

PROFILE OF THE HUMAN RESOURCES AND PERSONNEL MANAGEMENT STUDY PROGRAM GRADUATE

The graduates of the Ist stage of Human Resources and Personnel Management study program can competently carry out HR activities in manufacturing enterprises and organizations, they can ensure the fulfilment of their staff and payroll agenda. Acquired knowledge enable them to independently create and implement projects and propose troubleshooting of problems related to providing organizations with required work force.

Theoretical knowledge

Studying in the first stage of the Human Resources and Personnel Management allows a graduate to gain theoretical knowledge and insights on: 

  • political, social and economic settings related to the reproduction and development of human resources;
  • economy and society development regularities, trends in the development of the organizations,  the approaches in contemporary management, on procedures and techniques related to the management of people in state-owned, public-administrative and production organizations;
  • social, economic and humanitarian aspects of reproduction, education and workforce development in society and in organizations;
  • regularities of education and the development of a particular personality, his/her ability to learn, to work creatively and communicate with other people;
  • psychology and sociology of human behaviour in social groups and work teams,;
  • personnel work, economy management, social psychology, economics, computer science and theory of organization.

Practical skills

The first stage of the Human Resources and Personnel Management study program provides practical experience of the personnel-management activities in organizations, the behaviour of the people working in teams, in organizations and in the labour market. Graduates of the study program obtains the following practical skills and abilities:

  • ability to analyse and evaluate the status, trends and problems in occupational relations and personnel work;
  • to obtain and evaluate information on the situation and trends in the labour market;
  • to create and implement programs and policies of personnel management in organizations;
  • to solve individual and group problems and conflicts related to personnel work and occupational relations;
  • to understand the external factors which influence the development of the workforce in organizations (the development of the population, labour market, social development, legislative aspects of occupational relations);
  • to ensure implementation of personnel payroll agenda in the organization.

Additional knowledge and skills

Graduates of the first stage of the Human Resources and Personnel Management study program are  capable of:

  • keeping  in touch with the latest trends in the economics of knowledge and management;
  • evaluating the expertise and skills of people, organizing, motivating, and rewarding their work,
  • exploring the interests, desires and wishes of people and exerting care about them,
  • obtaining, selecting and placing workers according to an organization’s needs;
  • communication and relationships between people in the organization,
  • elaborating plans for job creation, training and staff development,
  • following professional ethics and legal standards at work.

Graduates of the first stage of the Human Resources and Personnel Management study program can be employed at: 

  • Recruitment agencies, educational, counselling and social organizations of state and local governments,
  • non-profit organizations (civil associations, foundations, funds, chambers of professional, charitable and religious organizations);
  • units involved in personnel and human resources development within production, state, public and non-profit organizations.



C o u r s e
Hours per week1styearNumber of credits  
1stsemester2ndsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
1General Economics Theory2/2/0 5
2Mathematics I.2/2/0 5
4Introduction to Study2/0/0 4
6Philosophy2/0/0 4
7English I.0/0/2 3
8Microeconomics 2/2/05
5Information Science2/0/2 4
11Sociology 2/2/04
12Mathematics II. 2/2/04
14English II. 0/0/23
Optional courses (PV)
1German0/0/2 2
2Russian0/0/2 2
3Spanish0/0/2 2
4Italian Language0/0/2 2
5German 0/0/22
6Russian 0/0/22
7Spanish 0/0/22
8Italian Language 0/0/22
Elective courses(V)
1Practical Exercise in Mathematics0/0/2 1
3Practical Exercise in Mathematics 0/0/21



C o u r s e
Hours per week2ndyearNumber of credits  
3rdsemester4thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
3Fundamentals of Law2/0/0 4
9Psychology 2/1/04
10Corporate Economy 2/2/05
13Management 2/2/04
15Macroeconomics 2/2/05
16Accounting I. 2/2/04
17Social Psychology 2/1/04
18Social Policy Making 2/2/04
19Statistics 2/2/05
Optional courses (PV)
9Taxes and Tax System2/0/0 3
11International management2/0/0 3
12English III.0/0/2 3
13Demography 2/1/03
10Economic History 2/0/03
16English IV. 0/0/23
Elective courses(V)
5German0/0/2 3
6Russian0/0/2 3
7Spanish0/0/2 3
8Italian Language0/0/2 3
9Logic1/1/0 3
12Practical Exercise in Mathematics0/0/2 1
14German 0/0/23
15Russian 0/0/23
16Spanish 0/0/23
17Italian Language 0/0/23
19Logistics 0/0/23
20Practical Exercise in Mathematics 0/0/21
18Creation and Protection of Environment 2/0/03



C o u r s e
Hours per week3rdyearNumber of credits  
5thsemester6thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
20Corporate Finances 2/2/05
21Theory of Organisation 2/2/04
27Social Security 2/2/0 4
24Accounting II. 2/2/04
22Labour Market and Employment Policy 2/2/05
23Labour Law 2/2/04
28Marketing 2/2/04
30Theory and Practice of Public Administration 2/0/03
Optional courses (PV)
14Safety at Work2/0/0 3
15Economic Statistics0/2/0 3
22Communication and Presentation in PM 0/0/23
19Fundamentals of Law in the EU 2/0/03
Elective courses(V)
5German0/0/2 3
6Russian0/0/2 3
7Spanish0/0/2 3
8Italian Language0/0/2 3
10Theory of Economics in English0/2/0 3
11Social Policy in German0/2/0 3
14German 0/0/23
15Russian 0/0/23
16Spanish 0/0/23
17Italian Language 0/0/23
25Lifelong Education Management 2/0/0 3
28Quality of Life   2/0/03



C o u r s e
Hours per week4thyearNumber of credits  
7thsemester8thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
25Personnel Management I2/2/0 5
26Personal and Payroll I0/2/0 4
29Bachelor Seminar + Bachelor Thesis4 2
31Personnel Management II 2/0/04
32Personal and Payroll II 0/2/04
33Bachelor Thesis 0/0/214
Optional courses (PV)
17Reward Systems2/0/0 3
18Social Work2/0/0 3
20Marketing in English0/2/0 3
21Ethics and Morality in Personnel Management 2/0/03
23Psychology of Health 2/0/03
Elective courses(V)
22Personnel Management in German0/2/0 3
23Communication and Presentation in English0/0/2 3
24Prices and Price Policies 2/0/03
26Crisis Management 2/0/03
27International Economic Relations in English 2/0/03
State examination courses
 Defence of Final Thesis  5
 Personnel Science  2
 Microeconomics and Macroeconomics  2

AIS E-learning Webmail Kontakty Strava Knižnica
Informácie pre uchádzačov
Univerzitná knižnica TnUAD
Astronomická pozorovateľňa prof. Alojza Cvacha
Erasmus+ TnUAD
ECTS Guide
EUR ING Title
Portál pre absolventov
CENTRUM TRANSFÉRU TECHNOLÓGIÍ - CENTRATECH
Študentské Centrum TnUAD
Študentské rádio TrenchTown
Univerzita tretieho veku
Trenčianska detská univerzita