Facebook
Twitter
Google+
 

Menovanie prorektorov na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Dňa 11. januára 2017 vymenoval rektor Trenčianskej univerzity doc. Ing. Jozef Habánik, PhD. v súlade s § 10. ods. 10 Zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a po schválení v Akademickom senáte Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne do funkcie prorektorov s účinnosťou od 16. 01. 2017. Do funkcie prorektora pre výchovu a vzdelávanie bola vymenovaná doc. Ing. Marta Kianicová, PhD., prorektorom pre stratégiu a rozvoj bude doc. Ing. Peter Lipták, CSc. a  prof. Ing. Dušan Galusek, DrSc. bol vymenovaný do funkcie prorektora pre vedu, výskum a medzinárodné vzťahy.

Prorektorom zaželal rektor našej univerzity Jozef Habánik veľa úspechov pri plnení úloh vyplývajúcich z ich funkcie.

Menovanie prorektorov na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Naša univerzita na výstave PRO EDUCO v Košiciach

V dňoch 29. novembra až 1. decembra 2016 sa konal medzinárodný veľtrh vzdelávania PRO EDUCO v Košiciach. Ten sa primárne zameriava na ponuku vzdelávania a uplatnenia sa absolventov na trhu práce. Návštevníci majú jedinečnú možnosť nájsť pod jednou strechou vyše 80 inštitúcií poskytujúcich služby v oblasti vzdelávania a kariéry a prostredníctvom priamej komunikácie získať potrebné informácie od kompetentných osôb.

Počas troch dní sa na veľtrhu predstavila aj naša Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Reprezentanti z radov študentov našich fakúlt zodpovedali množstvo otázok uchádzačom o štúdium na Trenčianskej univerzite. Zaujímali ich najmä možnosti štúdia, podmienky prijatia, vybavenosť učební a laboratórií, možnosť študovať priamo v praxi, tiež...

Naša univerzita na výstave PRO EDUCO v Košiciach

Na Trenčianskej univerzite sa uskutočnilo menovanie nových prednostov kliník

Rektor Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne doc. Ing. Jozef Habánik, PhD. spolu s riaditeľom Fakultnej nemocnice v Trenčíne MUDr. Stanislavom Pastvom vymenoval v piatok 2. decembra do funkcií nových prednostov kliník. Udialo sa tak na základe Zmluvy o praktickej výučbe študentov jednej z fakúlt Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka a to konkrétne Fakulty zdravotníctva.

Šiestim klinikám boli v súlade so zákonom, štatútom univerzity a zriaďovacou listinou Fakultnej nemocnice taktiež vydané štatúty. Tie vymedzujú základné zameranie, činnosti a úlohy a ustanovujú vzťah k Fakulte zdravotníctva a univerzite.

Novým povereným prednostom Chirurgickej kliniky FN Trenčín a zároveň prednostom Kliniky úrazovej chirurgie bude MUDr. Jaroslav Ridoško, PhD., MBA....

Na Trenčianskej univerzite sa uskutočnilo menovanie nových prednostov kliník

95 rokov od narodenia politika s ľudskou tvárou

Cez víkend sa v Uhrovci konali oslavy 95. výročia narodenia Alexandra Dubčeka, významnej osobnosti moderných dejín Slovenska a európskej politiky. Spomienkové podujatie sa konalo pod záštitou predsedu vlády a slovenského predsedníctva v Rade Európskej únie.

Na organizácii sa podieľali okrem samotnej obce Uhrovec aj Trenčiansky samosprávny kraj, Matica Slovenská a Trenčianske múzeum. Naša univerzita, Ústav politických vied SAV, Nezisková organizácia Ľudovíta Štúra, a Spoločnosť Alexandra Dubčeka, pri tejto príležitosti pripravili dva bloky odborných seminárov. Odznelo množstvo zaujímavých prednášok a prítomní hostia si mali možnosť pozrieť unikátne filmové dokumenty. Rektor Trenčianskej univerzity, ktorá nesie meno Alexandra Dubčeka už od roku 2002, Jozef Habánik...

95 rokov od narodenia politika s ľudskou tvárou

Na tlačovej konferencii predstavil minister školstva, vedy, výskumu a športu SR Peter Plavčan úspechy slovenských výskumníkov

Minister školstva Peter Plavčan predstavil úspechy slovenských výskumníkov, ktoré dosiahli vo výzve Teaming rámcového programu EÚ pre podporu výskumu a inovácií Horizont 2020. V celkovom hodnotení z približne 150 uchádzačov sa medzi trinásť najlepších dostali projekty Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Slovenskej akadémie vied a Národného lesníckeho centra vo Zvolene. O ich úspechu rozhodla vysoká úroveň a excelentnosť.

Do prvej desiatky sa dostal vedecký tím z Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne s projektom vybudovania Výskumného centra pre funkčné a povrchovo upravované sklá s názvom FunGlass. Vďaka nemu získal zo strany Európskej komisie aj financovanie vo forme grantu vo výške 15 miliónov eur. 

Viac informácii nájdete na:

https...

Na tlačovej konferencii predstavil minister školstva, vedy, výskumu a športu SR Peter Plavčan úspechy slovenských výskumníkov

11514 - Human resources and personnel management - Inžinier (Ing.) - part-time

PROFILE OF THE SECOND STAGE OF THE HUMAN RESOURCES AND PERSONNEL MANAGEMENT STUDY PROGRAM GRADUATE

The graduates of the second stage of "Human Resources and Personal Management" study programme can create conceptual development of human resources and personal policies and programs to ensure their implementation. Lessons learned allow them to carry out surveys in the field of human resources and the labour market, with a reasonable degree of creativity and autonomy. Graduates are able to manage a team to design and implement their own projects in the field of employment of people. The subject contents of the study program allows graduates to acquire theoretical knowledge on the development of economy and society, on the new trends of management, principles of reproduction and development of human resources, practices and techniques for the management of people.

Theoretical knowledge

The specifics of the second degree study program allow graduates to acquire theoretical knowledge and insights:

  • on rational solutions to socio-economic problems of employment practices and the use of staff;
  • rules and procedures for the establishment and implementation of programmes for the development of human capital and functional models of the labour market;
  • about social and economic principles of reproduction and development of human capital in the new economy;
  • the psychology and sociology, the behaviour of people in social groups and work teams;
  • the interdisciplinary aspects of human resources management, training and development.

Practical skills

The second stage of the Human Resources and Personnel Management study program provides students with practical experience of human resources management, personal actions and behaviour of people, organisations and working groups on the labour market. A graduate acquires the following skills:

  • to work responsibly and expertly in the departments of human resources development and personal management;
  • to create and implement a policy for the management of human resources and human resource development programmes;
  • to analyse and to evaluate the consequences of the practices applied in the management of people;
  • to solve the problems of individual and group conflicts situations;
  • to analyse and to evaluate the status and trends in the development of human resources and personal management;
  • to orientate in the environment, in the evolution of the labour market,  in social development of population, in legislative aspects of employment relations;
  • to analyse and to evaluate the situation and trends in the labour market;
  • to apply acquired theoretical knowledge creatively in practice;
  • methods and techniques in their management.

Additional knowledge and skills

Graduates of the second stage of the Human Resources and Personnel Management study program are  capable of:

  • working effectively as a member as well as the head of the of the team,
  • keeping in touch with the latest trends of knowledge,
  • assessing the quality, expertise, skills and competences of people,
  • organizing, motivating, and  evaluating the work of the people,
  • motivating to influence, to guide and to reward people,
  • affecting  the interaction and communication and the relationships between people,
  • to explore the interests, desires and wishes of the people and to show them the care,
  • obtaining, selecting and placing staff in accordance with the needs of the organization,
  • creating plans for job creation and human resources development programmes,
  • following professional ethics and legal standards at work.

Graduates of the second stage of the Human Resources and Personnel Management study program can be employed at:

  • the departments of human resources and the development of human resources, manufacturing, government, public, and non-profit organizations,
  • personal agencies, educational, advisory and social organizations in the state administration and self-government,
  • non-profit organizations (civic associations, foundations, trusts, charities and religious organizations.



C o u r s e
Hours per week1styearNumber of credits  
1stsemester2ndsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
41Strategy of Socio-Economic Development2/0/0 4
42Public Relations2/0/0 4
43Economic Sociology2/2/0 5
44Relations in the Workplace2/0/0 4
46Human Resource Management I 2/2/05
47Organizational Culture 2/0/04
48Strategic Management in Foreign Language 1 2 3 2/0/04
49Project Management + Project 2/2/04
Optional courses (PV)
41Economics of Public Sector2/0/0 3
42Economics of Small and Middle-size Businesses0/2/0 3
43Labour and Social Law of the EU2/0/0 3
45Econometrics 0/2/03
46Psychology of Personality 2/2/03
48Introduction to Prognostics 2/0/03
Elective courses(V)
41Managerial Competences and Skills in English 10/2/0 3
42Managerial Competences and Skills in German 20/2/0 3
43Theory of Public Finances2/0/0 3
45International Management in German 2 2/0/03
46International Management in English 1 2/0/03
47Insurance Sector 0/2/03

1 Lectured in English

2 Lectured in German

Lectured in Russian




C o u r s e
Hours per week2ndyearNumber of credits  
3rdsemester4thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
45Scientific Research Methods2/0/0 4
51Human Resource Management II2/2/0 5
52International Labour Market and Employment Policy in Foreign Language 1 2 32/0/0 4
56Recent Trends in Human Resource Management 2/0/05
57Human Resources Education and Development 2/0/04
58Diploma Thesis 0/0/212
Optional courses (PV)
49Social Communication and Etiquette2/00 3
50Financial and Economic Analysis2/2/0 3
44Macroeconomic Decision-making Processes2/0/0 3
55EU Economic Policy Making 2/0/03
56Finances and Currency 2/0/03
47Global Economy 2/0/03
Elective courses(V)
49Inter-cultural Communication2/0/0 3
50Human Resource Management in German 22/0/0 3
47Global Economy 2/0/03
53Marketing management in English 1 0/2/03

1 Lectured in English

2 Lectured in German

Lectured in Russian




C o u r s e
Hours per week3rdyearNumber of credits  
5thsemester6thsemester
NT i t l eL/S/LabL/S/Lab
Compulsory courses(P)
53Organizational Behaviour2/0/0 5
54Financial Management2/0/0 3
55Diploma Seminar0/2/0 2
58Diploma Thesis 0/0/212
Optional courses (PV)
51Economic Policy Making2/0/0 3
52Sociology of Work2/0/0 3
55EU Economic Policy Making 2/0/03
56Finances and Currency 2/0/03
Elective courses(V)
51Project management in English 12/0/0 3
52Economics and History of European Integration in English 12/0/0 3
54Macroeconomic Analysis 2/0/03
State examination courses
1Defence of Diploma Thesis  5
2Economic and Social Aspects of Corporate Human Management  2
3Theoretical and Practical Aspects of Human Resource Management  2

1 Lectured in English

2 Lectured in German

Lectured in Russian


AIS E-learning Webmail Kontakty Strava Knižnica
Informácie pre uchádzačov
Univerzitná knižnica TnUAD
ECTS Guide
EUR ING Title
Portál pre absolventov
CENTRUM TRANSFÉRU TECHNOLÓGIÍ - CENTRATECH
Študentské Centrum TnUAD
Študentské rádio TrenchTown
Univerzita tretieho veku
Trenčianska detská univerzita